Under hösten lanserades AGA Online, den nya portalen där AGA:s kunder enkelt kommer åt all sin egen information utan att behöva kontakta kundtjänst.
De vanligaste frågorna till AGA:s kundtjänst brukar gälla fakturakopior, leveranssedlar och orderhistorik. Nu finns allt detta på AGA Online, tillgängligt för varje kund när som helst under dygnet.
- Det här är ett snabbare och bättre sätt att få svar på de vanligaste frågorna . AGA Online är ett personligt verktyg som, förutom snabbheten och enkelheten, alltid är tillgängligt, säger Eva Sundell som ansvarar för AGAs satsning.
Kunder som har tecknat underhållskontrakt med AGA kommer att kunna hitta historik och underhållsprotokoll på AGA Online. Existerande Internettjänsterna ACCURA ® gastjänster och Weborder finns också tillgängliga via AGA Online.
- Ett användarkonto, en kontakt med all information – enklare kan det inte bli, säger Eva Sundell. Vi hoppas att så många som möjligt av våra kunder kommer att använda sig av AGA Online, men fortfarande finns det naturligtvis möjlighet att ringa oss för den som har frågor.
Att registrera sig på AGA Online är okomplicerat. Som kund går du bara in via den vanliga hemsidan www.aga.se/online där det finns ett registreringsformulär. När formuläret är ifyllt och kundnumret validerat hos AGA har du sedan tillgång till all egen information närhelst du behöver den.
För ytterligare information, kontakta
Eva Sundell, Manager Administrative Services, AGA Gas AB
Phone: +46 8 706 96 95/ Mobil: +46 70 666 96 95
mail: eva.sundell@se.aga.com